Toplu Eft Havale Modülü S.S.S
Toplu Ödeme Sistemi nedir?
Toplu Ödeme sistemi, yoğun olarak havale ve EFT yapan müşterilerimizin, ödemelerinin otomatik olarak gerçekleştirilmesi için kullanılan bir sistemdir.
Toplu Ödeme Sistemi ile Nasıl Ödeme gönderebilirim?
2 Şekilde ödeme dosyasını bankaya iletebilirsiniz?
- Ödeme bilgilerini sisteme girdikten sonra Bankanın FTP sunucuna bağlanarak dosyayı gönderebilirsiniz
- Dosya oluştur diyerek bankanızın uygulaması üzerinden oluşturulmuş dosyayı internet bankacılığı üzerinden upload ederek ödeme talebini gerçekleştirebilirsiniz
Talimat Hazırla diye bir buton gördük. Nedir o?
Talimat Hazırla butonu, saniyeler içinde girilen ödemeleri otomatik olarak Talimat şeklinde oluşturur, çıktı aldıktan sonra sadece kaşe/imza yapmanız gerekecektir.
Uygulama üzerinde bazı alanları değiştirmek istiyoruz. Yardımcı oluyor musunuz?
Uygulama üzerinde gördüğünüz her alan özeleştirilebilir. Uygulamanın modüler yapısı sayesinde talepleriniz 24-48 saat aralığında tamamlanır. Yapmanız gereken tek şey taleplerinizi destek@andevos.com.tr adresine e-posta atmak olacaktır.
Banka sayfasından bu işlemi zaten yapabiliyorum neden burayı kullanayım?
İnternet bankacılığı üzerinden ödemeler tek tek ve manuel olarak oluşturuluyor. Ayrıca her işlem için Banka ücret almakta. Toplu İşlem Uygulaması kullanmanız durumunda;
- Tüm ödemeleri excel üzerinden import edebilirsiniz.
- Yanlış girilen bir ödemeyi değiştirebilirsiniz.
- Onay mekanizması üzerinden onaya gönderebilirsiniz.
- Tüm ödemeler arşivlenmekte, emin olmadığınız bir ödemeyi saniyeler içinde sorgulayabilirsiniz.
- Bankalar bu uygulama ile yapılan işlemleri ücretsiz veya daha ekonomik olarak gerçekleştirmekte.
Bu işlemler ERP uygulamaları üzerinden yapılmıyor mu?
ERP üzerinden tabi ki bu tür işlemleri yapabilirsiniz. Ancak Erp programının maliyeti Programı kiralarken bitmiyor. Herhangi bir txt dosya içi güncellemesi gibi basit işlemde bile maliyet çıkaracaktır. Ayrıca bizim kadar hızlı destek de veremeyecektir. Andevos’un sunmuş olduğu program bankanız tarafından, tarafınıza sunulan ücretsiz ve hızlı bir çözümdür.
Kurulum işlemi çok uzun sürüyor mu?
Kurulum işlemi eğer firmanın uzaktan bağlantıya izni varsa 2-3 dakikadır. Sadece uygulamayı kurmuyor, kurulum sonrası eğitim ve örnek ödeme işlemi gerçekleştiriyoruz.Uzaktan bağlantı izninizin olmadığı durumlarda ise, sizlerden randevu talep ederek, yerinizde kurulum işlemini yapabiliyoruz.
Program üzerinde TimeOut Süresi bulunmakta mı?
Program dışarı ile bağlantısı olmayan Offline bir program olduğu için T.O süresi konulmamıştır. Ancak daha önceden de belirtildiği gibi ihtiyacınızı olması durumunda bu özellik eklenebilir. Şu an için ihtiyaç duyulmamıştır.
Program üzerinden yapılan ödemelerin durumunu görebilir miyim?
Bu işlem için Bankanızdan web servis bağlantısı talep etmeniz durumunda görebilirsiniz.
Şirket yetkilisi ya da Muhasebe yetkilisi dışındakiler sadece verileri girsin ama günün sonunda işlemi tek kişi onaylasın istiyorum. Bu mümkün mü?
Elbette. Uygulama Maker/Checker yapısına sahiptir. Talep etmeniz durumunda, yetkisiz bir kişi bilgi girişini yapabilir, ancak bankaya ödemeleri gönderemez. Yetkili kişi sadece ödeme talimatını verebilir.
Her ay standart çıktığım ödemelerim var. Bunlar için kolay bir yolunuz var mı?
Şablondan ödeme yükle ya da “Excel’den al” ile hızlı ve pratik ödeme emri oluşturabilirsiniz
Programı kurduktan sonra müşteri bilgilerini tek tek mi girmem gerek.
ERP sisteminden veya hangi ortamda bulunduryorsanız, Cari bilgilerinizi excel formatında hazırlayıp, otomatik olarak uygulamaya import edebiliriz. Tanımlama sekmesinden ödeme alıcı tanımlama seçeneğini kullanarak Excelden Al seçeneğini kullanabilirsiniz.
Programda sorun çıkması durumunda ne yapmamız gerek?
destek@andevos.com.tr mail adresimiz üzerinden bize yazabilirsiniz. Tüm teknik arkadaşlarımız bu mail adresini sürekli kontrol eder, müsait olan arkadaşımız anında dönüş sağlamaktadır.